• Obecnie brak na stanie
Dętka CST 20"x1,75/2,125 MP-Dunlop /TB-CS048/
0

Dętka CST 20"x1,75/2,125 MP-Dunlop /TB-CS048/

9,96 zł
Brutto
043008
2000000209104

TB-CS048

Obecnie brak na stanie

Dętka marki CST to mocna dętka butylowa. Zastosowanie tego rodzaju materiału, gwarantuje utrzymanie odpowiedniego ciśnienia w dętce, przedłużając tym samym żywotność całej opony. Dętki butylowe mają 8-10 razy mniejszą przepuszczalność powietrza. Oznacza to, że są dużo szczelniejsze, a tym samym bardziej niezawodne. Firma CST produkuje zaawansowane technologicznie dętki o doskonałej jakości i w rozsądnej cenie. Produkt przez cały proces produkcyjny przechodzi rygorystyczne testy jakościowe, dlatego dętki CST uznawane są za nr 1 na świecie.

 

Producent: CST

Model: TB-CS048

Rozmiar: 20x1.75/2.125

ETRTO: 47/57-406

Długość wentyla: 32mm

Zawór: GVMP - DUNLOP DV

 

Cechy:

  • Sprawdzi się przy oponach różnego typu
  • Dobrze utrzymuje ciśnienie
  • Wytrzymała
  • Dętka w kartonowym opakowaniu


Jak wybrać dętkę rowerową?

Oto kilka prostych kroków do zdobycia potrzebnych parametrów!

Rowerzysta wybiera dętkę do roweru w zależności od:

  • rozmiaru koła, opisanego z boku opony;
  • przekroju opony, opisanego z boku opony;
  • typu wentyla (np. Presta lub Shrader), zależącego od rozmiaru otworu w obręczy koła;
  • długości wentyla, zależnej od wysokości obręczy.

Co trzeba wiedzieć o poszukiwanej dętce?

1. Rozmiar dętki

Istotna jest nie tylko średnica koła, do jakiego chcemy zastosować konkretną dętkę, ale i bardzo ważna jest także szerokość opony. Dętka przeznaczona do wąskiej opony nie napełni wystarczająco szerszej i będzie w związku z tym bardziej narażona na przebicie. Z kolei zbyt dużej dętki w wąskiej oponie nie da się dobrze ułożyć i właściwie napompować.

2. Rodzaj wentyla

Obręcze mają otwór przystosowany do dwóch rozmiarów średnic zaworów: 6 lub 8 mm. Poniżej zestawiamy występujące na rynku rodzaje wentyli.

3. Długość wentyla

Obręcze o wyższym profilu i obręcze "aero" wymagają dłuższych (48 - 60 mm) zaworów. Normalny zawór o długości ok. 35 mm może uniemożliwiać napompowanie koła i zabezpieczenie zaworu.

Typy wentyli (zaworków):

  • AV -  Ø 8 mm - najpopularniejszy wentyl stosowany w dętkach do rowerów górskich. Długość: 35 - 48 mm. Inne nazwy: gruby, samochodowy, Shrader, GP-3;
  • American AV -  Ø 8 - 16 mm - różni się od wentyli Shrader brakiem gwintu na zewnętrznej części wentyla. Długość: 32, 34 i 45 mm. Inne nazwy: Shrader American;
  • DV -  Ø 8 mm - wentyl stosowany w rowerach dziecięcych, w Polsce pamiętamy je z rowerów serii Wigry itp. Długość: 32 mm (DV) i 40 mm (DV long). Inne nazwy: Dunlop, GP-1, Valve Blitz, Wood, EV;
  • RV -  Ø 6 mm - wentyl stosowany w rowerach pochodzenia włoskiego. Wadą tego systemu jest brak możliwości wymiany samego zaworu w korpusie. Długość: 40 mm. Inne nazwy: Regina, włoski;
  • SV -  Ø 6 mm - bardzo popularny wentyl stosowany w dętkach rowerów szosowych, trekkingowych, a także górskich. Długość: 36 mm (SV) i 55 mm (SV long). Inne nazwy: cienki, francuski, Presta, Sclaverand, FV.


043008

Specyficzne kody

EAN13
2000000209104
Komentarze (0)

Dętka CST 20"x1,75/2,125...

9,96 zł