Informacje dla kupujących
Kontakt:
Poniedziałek - Piątek 7:00 - 16:00
Sobota: 7:00 - 13:00
661-808-700
kontakt@atjakubczyk.pl
Agro Technika Jakubczyk
Łaziska 64a
24-335 Łaziska
NIP: 7170001189
Dostawa:
Szybka wysyłka z darmową dostawą od 1000 zł!
Płatności:
Płatność przy odbiorze, przelew tradycyjny, płatność kartą, blikiem lub za pomocą konta bankowego.
Zwroty:
14 dni na zwrot zakupionego towary. Szczegóły patrz TUTAJ.
- Kategorie
- Części do ciągników rolniczych
- Części do ciągników C-330, C-328, C-335
- Karoseria i oblachowanie
- Katalogi i instrukcje
- Mechanizm kierowniczy
- Oś przednia
- Silnik
- Skrzynia przekładniowa
- Sprzęgło
- Śruby, nakrętki i inne
- Tylny most
- Układ chłodzenia silnika
- Układ elektryczny
- Układ hamulcowy
- Układ hydrauliczny
- Układ paliwowy
- Układ pneumatyczny
- Układ powietrzny
- Układ wydechowy
- Zawieszenie narzędzi
- Części do ciągników C-360, 3P, C-4011
- 3-punktowy układ zawieszenia
- Karoseria, oblachowanie i mechanizm sterujący
- Katalogi i instrukcje
- Mechanizm kierowniczy
- Oś przednia (półosie)
- Silnik
- Skrzynia przekładniowa
- Sprzęgło
- Sworznie, szpilki i pozostałe części
- Tylny most
- Układ chłodzenia silnika
- Układ elektryczny i oświetlenie
- Układ hamulcowy
- Układ hydrauliczny
- Układ paliwowy
- Układ pneumatyczny (sterowanie hamulcami przyczepy) + sprężarka
- Układ powietrzny, ssący i wydechowy
- Części do ciągników c-385 i pochodnych
- Części do ciągników MF3, MF4 i pochodnych
- 3-punktowy układ zawieszenia
- Głowica silnika
- Kadłub i układ rozrządu
- Karoseria, oblachowanie i mechanizm sterujący
- Katalogi i instrukcje
- Mechanizm kierowniczy
- Most napędowy przedni
- Oś przednia (półosie)
- Skrzynia pośrednia
- Skrzynia przekładniowa
- Sprzęgło
- Śrubki, nakrętki i pozostałe
- Tylny most napędowy i mechanizm różnicowy
- Układ chłodzenia silnika / chłodnica i pompa wody
- Układ elektryczny i oświetlenie
- Układ hamulcowy
- Układ hydrauliczny (podnośnik i rozdzielacz)
- Układ korbowy
- Układ olejowy
- Układ paliwowy
- Układ pneumatyczny
- Układ powietrzny, ssący i wydechowy
- Układ wtryskowy
- Części do ciągników Władimiriec T-25
- Części do ciągników zachodnich
- Części do ciągników ZETOR
- Części oryginalne i zamienne do pozostałych modeli Massey Ferguson
- Lakiery / farby do oblachowania
- Pozostałe wyposażenie pojazdów
- Zestawy naprawcze i zestawy serwisowe do ciągników
- Części do ciągników C-330, C-328, C-335
- Części do maszyn rolniczych
- Części do glebogryzarki
- Części do kombajnów rolniczych Bizon Z052, Z056, Z057, Z058, Z060 i Z083
- Części do kopaczki elewatorowej i kopaczki konnej
- Części do kosiarki rotacyjnej
- Części do Kultywatora i agregatu uprawowego
- Części do opryskiwaczy
- Części do polskiego rozrzutnika jedno i dwuosiowego
- Części do prasy kostkującej SIPMA Z-224
- Części do pługa
- Części do rozdrabniacza
- Części do rozsiewacza i sadzarki
- Części i akcesoria do przyczep
- Zestawy naprawcze i serwisowe do maszyn rolniczych
- Dętki, opony i akcesoria
- Filtry do ciągników, samochodów i maszyn rolniczych
- Gazy techniczne i Propan-Butan
- Kleje
- Narzędzia ręczne i akcesoria warsztatowe
- Narzędzia spalinowe, akumulatorowe, pneumatyczne i elektronarzędzia
- Części i akcesoria do narzędzi
- Akcesoria i części do opryskiwaczy
- Baterie, akumulatory i ładowarki
- Części i akcesoria do myjek, kosiarek, dmuchaw, nożyc itp
- Części i akcesoria do pilarek i kos
- Części i akcesoria do wiertarki, wkrętarki, szlifierki itp
- Pilniki i prowadniki
- Prowadnice do pilarek
- Tarcze, noże do cięcia trawy i zarośli
- Żyłki tnące I głowice do kos
- Łańcuchy do pilarek
- Łańcuchy do pilarek - Gotowe łańcuchy do pił
- kosiarki i dmuchawy
- Kosy spalinowe i elektryczne
- Myjki wysokociśnieniowe i odkurzacze przemysłowe
- Nożyce i przycinarki akumulatorowe
- Opryskiwacze ciśnieniowe i akumulatorowe
- Pilarki spalinowe i elektryczne
- Pozostałe narzędzia
- Szlifierki
- Wiertarki, wkrętarki i klucze udarowe
- Części i akcesoria do narzędzi
- Nawadnianie i podlewanie
- Normalia
- Odzież ochronna, ubrania robocze i artykuły BHP
- Oleje, smary i płyny
- Oświetlenie - lampy, klosze, żarówki itp
- Paski klinowe
- Pozostałe
- Rower - Części i Akcesoria
- Samochód - chemia i akcesoria
- Świece zapłonowe, żarowe i inne
- Taśmy izolacyjne, malarskie i inne
- Taśmy zaciskowe, trytytki
- Wały przegubowe i wały WOM
- Wiertła
- Wyprzedaż
- Zabawki i modele
- Zawleczki proste i rolnicze
- Części do ciągników rolniczych
PRZYRZĄD DO USTAWIANIA KĄTA WTRYSKU ANDORIA MOT
55,08 zł szt.
Rurka kapilarna do ustawiania kąta wtrysku
Dane techniczne:
✅średnica zewnętrzna: 1,6mm
✅średnica wewnętrzna: 0,8mm
✅kapilara wykonana ze szkła
⚠️przy montażu nowej lub naprawionej pompy wtryskowej należy ustawić kąt początku wtrysku
⚠️właściwy kąt początku wtrysku paliwa i sposób wykonywania jego pomiaru podany jest zawsze w instrukcji obsługi silnika
Instrukcja ustawiania kąta wtrysku:
➡️należy włączyć odprężnik lub odkręcić wtryskiwacze aby uzyskać możliwość swobodnego obracania wałem korbowym silnika
➡️w miejsce rurki pierwszego cylindra zakładamy kapilarę (przyrząd do ustawiania kąta wtrysku)
➡️dźwignię paliwa ustawiamy na maksymalne podawanie
➡️odpowietrzamy układ paliwowy
➡️obracamy kilkukrotnie wałem korbowym do momentu aż paliwo zacznie wypływać rurką kapilarną
➡️ustawiamy silnik tak aby w pierwszym cylindrze był suw sprężania (obydwa zawory zamknięte)
➡️powoli obracamy wałem aby złapać moment, gdy paliwo w kapilarze zaczyna się podnosić (można to łatwo zauważyć gdyż w rurce zawsze znajdują się drobne pęcherzyki powietrza)
⚠️moment zaobserwowanego początku tłoczenia paliwa powinien się zgadzać z odpowiednim znakiem na kole zamachowym. W ciągniku Ursus C-330 zamiast znaku jest specjalny kołek znajdujący się po prawej stronie obudowy koła zamachowego. Kołek ten można wsunąć w otwór wywiercony w kole zamachowym tylko wtedy gdy początek wtrysku jest właściwy.
⚠️jeżeli podawanie paliwo zaczęło się wcześniej niż wskazują znaki oznacza to, iż kąt początku wtrysku jest za duży
⚠️tłoczenie paliwa rozpoczęte po minięciu znaków wskazuje, że wtrysk paliwa jest opóźniony
⚠️w celu opóźnienia wtrysku przy kołnierzowym mocowaniu pompy należy obrócić pompę w podłużnych otworach w kierunku zgodnym z kierunkiem obracania się wału napędowego, obracamy pompę w kierunku przeciwnym aby zwiększyć kąt wtrysku ( w silniku ciągnika Ursus C-330 podłużne otwory służące do regulacji kąta wtrysku wykonane są na kole napędzającym pompę)
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
Twoja recenzja nie może być wysłana